The guesthouse Pstruzi is non-smoking (all interiors and rooms are non-smoking) and no animals are allowed in the rooms. Thank you for understanding.
Under the Sales Records Act, the seller is required to issue a receipt to the buyer. At the same time, he is required to register the received revenue with the tax administrator online; in the event of a technical failure, within 48 hours at the latest.
BOOK DIRECTLY - I WANT TO MAKE A RESERVATION
Prices per room per night + breakfast free (The guesthouse Pstruzi is non-smoking and no animals are allowed in the rooms):
Room for 1-2 people
STUDIO WITH KITCHEN (19 m2) room number 3. or (19 m2) room number 5.
The guesthouse Pstruzi is non-smoking (all interiors and rooms are non-smoking) and no animals are allowed in the rooms. Thank you for understanding.
SPRING and AUTUMN (biking, hiking) from April to May and from October to December to 22.12.
SUMMER (biking, hiking, swimming) June to September
WINTER (skiing, cross country skiing, hiking) January to March
CHRISTMAS and NEW YEAR - from 23.12. to 2.1.
Studio for 2-4 people
STUDIO WITH KITCHEN (30 m2) room number 1. or (25 m2) room number 4.
The guesthouse Pstruzi is non-smoking (all interiors and rooms are non-smoking) and no animals are allowed in the rooms. Thank you for understanding.
SPRING and AUTUMN (biking, hiking) from April to May and from October to December to 22.12.
SUMMER (biking, hiking, swimming) June to September
WINTER (skiing, cross country skiing, hiking) January to March
CHRISTMAS and NEW YEAR - from 23.12. to 2.1.
Apartment for 4 people
APARTMENT DUPLEX WITH KITCHEN (42 m2) room number 2. or (40 m2) room number 6.
The guesthouse Pstruzi is non-smoking (all interiors and rooms are non-smoking) and no animals are allowed in the rooms. Thank you for understanding.
SPRING and AUTUMN (biking, hiking) from April to May and from October to December to 22.12.
SUMMER (biking, hiking, swimming) June to September
WINTER (skiing, cross country skiing, hiking) January to March
CHRISTMAS and NEW YEAR - from 23.12. to 2.1.
Operating conditions
Discounts and benefits
Catering (breakfast possible)
Fees and pricelist of services
Cancellation terms
Binding order/Booking
Summer season:
Winter season:
Bank details/ account number
Pricelist effective as of 1/1/2019
ACCOMMODATION RULES
(to Accommodation Agreement)
UBYTOVACÍ ŘÁD
(Smlouva o ubytování)
Ubytovací zařízení: Pension Pstruží, Pstruží 27, 363 01 Merklín - Pstruží
Provozovatel: Svodidla s.r.o., Štúrova 1701/55, 142 00 Praha 4, IČO: 25052276, DIČ: CZ25052276
1. Podmínky uzavření smlouvy o ubytování
1.1 Tato Smlouva se řídí právem České republiky. Ubytování hostů (zákazníků) v ubytovacím zařízení Pension Pstruží se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na jejímž základě ubytovací zařízení (dále jen „ubytovatel“) poskytuje zákazníkovi (dále jen „objednatel“) přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném. Zákazník (dále jen „objednatel“) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené touto smlouvou (dále jen „smlouva o ubytování/ubytovací řád“).
1.2 Smluvní strany
Ubytovací zařízení: Pension Pstruží, Pstruží 27, 363 01 Merklín - Pstruží
(dále jen „ubytovatel“ nebo „penzion“)
Provozovatel: Svodidla s.r.o., Štúrova 1701/55, 142 00 Praha 4, IČO: 25052276, DIČ: CZ25052276
a
Zákazník: dle objednávky uvedené při objednávce
(dále jen „objednatel“ nebo „host“)
1.2 Smlouva o ubytování je uzavřena vždy písemně. K dodržení požadavku formy postačí alespoň písemné potvrzení objednávky či rezervace (např. přes e-mail, rezervační systém apod.). Písemnou rezervací se rozumí i objednávka učiněná prostřednictvím rezervačního (on-line) systému. Součástí smlouvy je vždy potvrzený termín a cena ubytování.
1.3 Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou upraveny ubytovacím řádem a ceníkem služeb.
1.4 Pokud zákazník (dále jen „objednatel“) nedodrží povinnosti vyplývající ze smlouvy o ubytování a k ní přiloženého ubytovacího řádu a/nebo ceníku ubytovatele nebo jiným způsobem porušuje dobré mravy (dále jen „pochybení“), je ubytovací zařízení (dále jen „penzion“) oprávněn smlouvu o ubytování před uplynutím ujednané doby vypovědět, a to i bez výpovědní doby, byl-li host na své pochybení ze strany ubytovacího zařízení (dále jen „penzion“) upozorněn postupem dle ustanovení §2331 občanského zákoníku.
1.5 Při nedodržení smlouvy ze strany zákazníka (hosta) nemá ubytovací zařízení (ubytovatel) povinnost vracet peníze (storno podmínky a smluvní pokuty) nebo poskytnout náhradní řešení (změnu termínu) dle čl. 2 a dle čl. 3 této smlouvy.
1.6 Ubytovací zařízení (ubytovatel) nemá povinnost automaticky uzavřít smlouvu (například provedenou přes on-line systém) se zákazníkem (hostem). Ubytovací zařízení (ubytovatel) může bez udání důvodů smlouvu se zákazníkem (hostem) a bez náhrady zrušit. Ubytovací zařízení (ubytovatel) je v takovém případě povinen zákazníka (hosta) neodkladně informovat a případně vrátit přijaté zálohy za ubytování od zákazníka (hosta). V ostatních případech se smlouva řídí dle čl. 2 a dle čl. 3 této smlovy.
2. Uzavření smlouvy, rezervace, záloha, platba zálohy a platba
2.1 Zákazník (dále jen „host“) je povinen provést objednávku ubytování u ubytovacího zařízení (penzionu) v písemné formě. Písemnou rezervací se rozumí objednávka učiněná prostřednictvím rezervačního (on-line) systému na stránkách www.pension-pstruzi.cz nebo smluvního partnera Pensionu Pstruží (např. Booking.com, Slevomat.cz a dalších smluvních partnerů). Písemná rezervace je možná i přes Email na adrese ubytovatele ubytovani(zavináč)pension-pstruzi.cz, ale musí být ubytovacím zařízení (penzionem) písemně potvrzena. U plateb voucherem/ticketem (u společností Edenred, Benefit Plus a případně jiných smluvních partnerů) je rezervace/objednávka možná jen přes potvrzený email Pensionu Pstruží (kde Vám bude písemně potvrzen termín a možnost platby voucherem/ticketem v daném termínu - platba voucherem/ticketem viz. bod 2.6).
K uzavření ubytovací smlouvy mezi zákazníkem (hostem) a ubytovacím zařízení (ubytovatelem) dochází jen písemnou nebo on-line formou. Rezervace po telefonu není možná. Rezervace a potvrzení Smlouvy o ubytování/Ubytovacího řádu je možná pouze:
a) při on-line rezervaci přes webové stránky Pensionu Pstruží.
b) přes on-line rezervace smluvního partnera Pensionu Pstruží (např. Booking.com, Slevomat.cz a dalších smluvních partnerů).
c) doručením písemné objednávky přes E-mail Pensionu Pstruží ubytovani(zavináč)pension-pstruzi.cz.
2.2 Záloha - ubytovací zařízení (dále jen „penzion“) si může vyžádat platbu zálohy za uskutečnšnou rezervaci a to ve výši od 50 až po 100% z ceny ubytování. Zálohu platí zákazník (host) po zaslání dokladu vystaveného ubytovatelem (penzionem). Platbu zákazník odesílá na korunový účet společnosti (penzionu).
2.3 Garance platební kartou STANDARTNÍ REZERVACE - při garanci platební kartou používá ubytovací zařízení (penzion) platební terminál banky ČSOB, který je propojen s hotelovým a fakturačním se systémem společnosti PREVIO. Garance platební kartou neznamená automatické zaplacení pobytu, ale slouží ke garanci objednaných služeb/pobytu.
2.4 Garance platební kartou BEZ MOŽNOSTI ZRUŠENÍ REZERVACE - při garanci platební kartou používá ubytovací zařízení (penzion) platební terminál banky ČSOB, který je propojen s hotelovým a fakturačním se systémem společnosti PREVIO. Garance platební kartou znamená automatické zaplacení pobytu. Částka Vám může být stržena z Vašeho účtu přes uvedenou platební kartu. V případě nemožnosti stržní Vaší garantované částky (technická chyba nebo málo peněz na účtě) budeme po Vás vyžadovat úhradu bankovním převodem na účet ubytovatele (penzionu).
2.4 Zahraniční platba - v případě zahraniční platby (do ČR) nenese ubytovací zařízení Pension Pstruží (společnost SVODIDLA s.r.o.) odpovědnost za stržení peněz (bankovní poplatky) mezi bankou odesílatele a bankou příjemce (zahraniční platební styk). Dále ubytovací zařízení Pension Pstruží (společnost SVODIDLA s.r.o.) nenese odpovědnost za směnný kurs mezi korunou (Kč) a ostatní zahraniční měnou.
2.5 Platba v hotovosti nebo kartou - lze udělat přímo na recepci ubytovacího zařízení (penzionu). Pension Pstruží využívá u platebního terminálu systém banky ČSOB, který je propojen s hotelovým a fakturačním se systémem společnosti PREVIO.
2.6 Platba přes voucher/ticket - od společností Edenred, Benefit Plus, Slevomat je možná, ale platba nelze kombinovat s objenávky/rezervací u jiných společností/aplikací (např. Booking, Airbnb, Hotels, ad. nebo přes webové stránky Pensionu Pstruží). Kombinace voucheru/ticketu přes další/různé společnosti nebude akceptována (objednávky přes voucher/ticket najdete viz. bod 2.1).
3. Zrušení rezervace - storno podmínky (odstoupení od smlouvy před nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytování, smluvní pokuty)
3.1 Rezervace BEZ MOŽNOSTI ZRUŠENÍ (storna) je rezervace provedená (on-line) objednatelem (hostem) přes webové stránky ubytovatele (penzionu) nebo přes stránky smluvního partnera (Slevomat.cz apod.) a host si je vědom, že potvrzuje speciální podmínky rezervace (pevný termín a pevnou částku). Objednatel (host) BEZ MOŽNOSTI ZRUŠENÍ rezervace písemně (elektronicky) stvrzuje rezervaci (přesný termín pobytu) a vzdává se i případného náhradního řešení (změny termínu pobytu nebo vrácení peněz). Objednavatel (host) garantuje 100% úhradu za vytvoření objednávky/rezervace (zaplacení celé celkové částky). V případě nenastoupení hosta na pobyt BEZ MOŽNOSTI ZRUŠENÍ (storna) má ubytovatel (penzion) právo pokoj přenechat (dát do prodeje) dalším zájemcům. Za nenastoupení objednatele (hosta) na pobyt (nedojezd hosta) je brána lhůta "Check-inu" (příjezdu hostů) dle čl. 4. odst. 4.3
3.2 Rezervace STANDARTNÍ je rezervace provedená objednatelem (hostem) za standartních podmínek při rezervaci, které písemně (on-line) potvrzuje. Objednavatel (host) si je vědom, že není možné u rezervace měnit termín pobytu. Objednatel (host) je oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování přede dnem nástupu k ubytování, a to i bez udání důvodu. Objednatel (host) je povinen doručit ubytovateli (penzionu) písemné oznámení o odstoupení od smlouvy (dopisem na sídlo společnosti nebo přes e-mail ubytovani(zavináč)pension-pstruzi.cz). Ubytovatel je v takovém případě oprávněn účtovat hostovi takzvané storno - smluvní pokutu, jehož výše (storno – smluvní pokuta) bude vypočtena z výše uhrazené zálohy, přičemž sazba smluvní pokuty bude stanovena takto (s vyjímkou rezervace bez možnosti storna viz. bod.:
Okamžik doručení odstoupení ubytovateli (v kalendářních dnech)
|
Sazba storno poplatku (v %) |
30–15 dní před plánovaným nástupem k ubytování |
50 % z celkové ceny pobytu |
14–0 dní/den před plánovaným nástupem k ubytování |
100 % z celkové ceny pobytu |
3.3 V případě nenastoupení hosta na pobyt má ubytovatel (penzion) právo pokoj přenechat (dát do prodeje) dalším zájemcům. Za nenastoupení objednatele (hosta) na pobyt (nedojezd hosta) je brána lhůta "Check-inu" (příjezdu hostů) dle čl. 4. odst. 4.3 Ubytovací zařízení (dále jen „penzion“) je oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování a současně je oprávněn účtovat hostovi storno - smluvní pokutu ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
3.4 V případě zrušení rezervace (výpovědi) do 31 dnů před příjezdem zákazníka (hosta), a to písemně (dopisem na sídlo společnosti nebo přes e-mail ubytovani(zavináč)pension-pstruzi.cz), nebude hostovi účtována žádná smluvní pokuta. Pokud host zaslal ubytovacímu zařízení (penzinonu) zálohu z pobytu, bude hostovi tato zálohová částka (vrácení peněz/zálohy za neuskutečnění pobyt) vrácena na účet zákazníka (dále jen „hosta“). Host musí zaslat písemně (dopisem na sídlo společnosti nebo přes e-mail ubytovani(zavináč)pension-pstruzi.cz) přesné číslo účtu, na který bude rezervační částka vrácena. Doba pro vrácení peněz na účet zákazníka hosta (dále jen „hosta“) je 14 dní od písemné výpovědi (zrušení rezervace) a to včetně uvedení správného čísla účtu zákazníka (dále jen „hosta“). Bez písemného zaslání čísla účtu pro vrácení peněz, nemůže být peněžní částka včas vrácena.
V případě vrácení platby na zahraniční účet (z ČR) nenese ubytovací zařízení Pension Pstruží (společnost SVODIDLA s.r.o.) odpovědnost za stržení peněz (bankovní poplatky) mezi bankou odesílatele a bankou příjemce (zahraniční platební styk). Dále Pension Pstruží (společnost SVODIDLA s.r.o.) nenese odpovědnost za směnný kurs mezi korunou (Kč) a ostatní zahraniční měnou. Doba pro vrácení peněz na účet zákazníka hosta (dále jen „hosta“) je 14 dní od písemné výpovědi (zrušení rezervace) a to včetně uvedení správného čísla účtu (včetně čísla IBAN a SWIFT). Bez písemného zaslání čísla účtu (IBAN a SWIFT) pro vrácení peněz, nemůže být peněžní částka včas vrácena.
3.6 Neuhradí-li host zálohu dle čl. 2. odst. 2.2 řádně a/nebo včas, rezervace ubytování (objednávka zákazníka) se po uplynutí lhůty splatnosti zálohové faktury ruší.
4. Příjezd do penzionu
4.1 Zákazník (dále jen „host“) ohlásí svůj příjezd na recepci ubytovacího zařízení (Pensionu Pstruží) pověřenému pracovníkovi.
4.2 Na recepci předloží zákazník (dále jen „host“) svůj občanský průkaz, případně cestovní pas, resp. jiný doklad své totožnosti (např. povolení k pobytu), podle něhož ověří pověřený pracovník ubytovatele totožnost hosta. Správnost svých osobních údajů a dobu pobytu stvrdí host podpisem v ubytovací knize ubytovatele (registrační kartě).
4.3 Není-li sjednáno jinak, ubytovávání přijíždějících zákazníků (hostů) probíhá v době od 15 do 20 hod. (CHECK-IN).
4.4 Pověřený pracovník recepce seznámí zákazníka (hosta) s ubytovacím řádem (Smlouva o ubytování /Ubytovací řád), a to nejpozději ke dni nástupu hosta k ubytování.
4.5 Zákazník (dále jen „host“) je povinen při příjezdu do ubytovacího zařízení Pensionu Pstruží upozornit recepci na své případné zdravotní problémy (invalidita, poškození zraku, sluchu nebo infekčních nemocí jako je chřipka, covid apod.). Tato informace může pomoci zabezpečit v případě potřeby lékařskou pomoc či snadnou evakuaci hostů v případě požáru či jiných vážných havárií.
4.7 Užívání ubytovacího zařízení Pensionu Pstruží je zakázáno osobám postiženým infekčními nemocemi.
4.8 Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Zákazník (dále jen „host“) se zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení a to včetně prokázání totožnosti dle zákona:
Zákon o místních poplatcích - § 1,3 a 14 zákona č. 565/1990 Sb. (evidenční kniha, poplatky) – registrační karta hosta: jméno, příjmení, datum narození, adresa a doba ubytování, číslo a typ dokladu, účel pobytu.
Zákon o pobytu cizinců - § 101 zákona č. 326/1999 Sb. (domovní kniha) - registrační karta hosta: jméno, příjmení, datum narození, adresa a doba ubytování, číslo a typ dokladu, případné vízum, účel pobytu.
Smlouva o ubytování - § 2326 – 2331 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) – účetnictví (Zálohové listy, Faktury): jméno, příjmení, adresa.
4.9 Doba ubytování je dohodnuta nejpozději při ubytování hosta a je zaznamenána v ubytovací knize (on-line registru). Doba ubytování může být prodloužena pouze se souhlasem ubytovatele a musí být podložena zápisem v ubytovací knize.
4.10 Ubytovaný tímto uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti hosta a ubytovatele ohledně vedení evidenční knihy, resp. domovní knihy (registrační karty) jsou stanoveny shora uvedenými právními předpisy.
5. Obecná pravidla ubytování
4.8 Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Zákazník (dále jen „host“) se zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení. V případě zjištění jiného počtu ubytovaných (hostů) nebo jiných než zapsaných osob při "CHECK-INu" na recepci, bude s okamžitou platností zrušena Smlouva o ubytování mezi zákazníkem (hostem) a ubytovacím zařízení (penzionem). Zákazník (host) a veškeré osoby budou vykázany z objektu ubytovacího zařízení (penzionu).
5.1 Zákazník (dále jen „host“) má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory ubytovacího zařízení Pensionu Pstruží a využívat služby s ubytováním spojené.
5.2 Snídaně podáváme ubytovaným hostům ve snídárně (společenská místnost) v době od 7:00 do 10:00 hod. Snídaně jsou podávány formou kontinentální snídaně (základ kontinentální snídaně tvoří pečivo, máslo, džem, káva, čaj, džus, mléko).
5.3 Při nástupu do ubytování obdrží host klíč, resp. magnetickou či čipovou kartu, od pokoje i vstupu do ubytovacího zařízení Pensionu Pstruží (dále společně jen „klíče“). Zákazník (host) je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození těchto klíčů, jakož i zpřístupnění klíčů třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem příslušné smlouvy o ubytování, sjednané mezi zákazníkem (hostem) a ubytovacím zařízení (penzionem). Případné sankce za ztrátu, zničení, poškození jakož i zpřístupnění klíčů dle předchozí věty jsou upraveny v ubytovací smlouvě.
5.4 Zákazník (dále jen „host“) je povinen:
5.5 Zákazník (dále jen „host“) dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
5.6 Zákazník (dále jen „host“) nesmí bez souhlasu ubytovatele:
6. Odpovědnost ubytovacího zařízení (penzionu) za věci zákazníka (hosta)
6.1 Pokud zákazník (host) požádá, převezme od něj ubytovací zařízení (ubytovatel) do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti. Veškeré převzaté věci musí být zapsány a vzájemně písemně potvrzeny zákazníkem (hostem) a ubytovacím zařízení (penzionem). Ubytovací zařízení (penzion) požaduje, aby mu věci do úschovy byly předány v uzavřené nebo zapečetěné schránce. Ubytovací zařízení (penzion) má právo vzetí věcí do úschovy odmítnout, pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení (penzion) neúměrné.
6.2 Žádost o náhradu škody způsobené na věcech zákazníka (hosta) lze oznámit pouze do 15 dnů po zjištění poškození. Škoda nebude uhrazena, způsobil-li poškození věci sám zákazník (host) nebo někdo jiný.
6.3 Pokud zákazník (host) zanechá své věci na pokoji po skončení pobytu a není ubytování uhrazeno, odstěhuje ubytovací zařízení (penzion) věci hosta z pokoje a uskladní je na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. Po uhrazení dluhu na ubytování vydá ubytovací zařízení (penzion) uskladněné věci zákazníkovi (hostovi).
7. Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu
7.1 Zákazník (dále jen „host“) se seznámit s bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem v případě požáru. Tento plán nalezne v každém hotelovém pokoji a k nahlédnutí u příslušného pracovníka na recepci.
7.2 Zákazník (dále jen „host“) si při svém konání počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictví jiného.
7.3 Z bezpečnostních důvodů je Zákazník (dále jen „host“) povinen nenechávat děti do 12 let bez dozoru dospělých v pokoji či v prostorách ubytovacího zařízení (penzionu) – jak ve vnitřních částí penzionu, tak ve venkovních částí penzionu. A to včetně dětského venkovního hřiště dle čl. 7. odst. 7.4 a grilu dle čl. 7. odst. 7.5
7.4 Dětské venkovní hřiště a bezpečnost. Hřiště je určeno pro děti ve věku od 3 do 12 let. Z důvodu bezpečnosti smí dítě využívat zařízení dětského hřiště pouze pod dozorem dospělé osoby. Vstup na hřiště je jen na vlastní nebezpečí a ubytovací zařízení (penzion) nenese odpovědnost za úrazy vzniklé na hřišti nebo nesprávným chováním návštěvníků hřiště. Zakazuje se vstup na hřiště, pokud je zařízení kluzké a jeho povrch vlhký, namrzlý, příp. je na něm zjištěna závada. V případě poškození hřiště nebo jeho vybavení bude náhrada škody předepsána tomu, kdo škodu způsobil. V prostoru hřiště je zakázána konzumace alkoholu a je zakázáno kouření.
7.5 Gril – kryté venkovní sezení a bezpečnost. Gril je určeno všem hostům penzionu denně od 7:00 do 22:00 hodin. Po 22 hodině je noční klid a možnosti využití venkovního sezení - grilu a zahrady jen po dohodě se správcem penzionu. Dětem do 15 let je přístup ke grilu povolen pouze v doprovodu osoby starší 18 let. Vstup ke grilu je jen na vlastní nebezpečí a ubytovací zařízení (penzion) nenese odpovědnost za úrazy vzniklé u grilu. Návštěvníci grilu jsou povinni chovat se tak, aby neohrožovali sebe ani ostatní návštěvníky. Zdržování se v prostoru grilu mimo provozní dobu je zakázáno. V případě poškození grilu nebo jeho vybavení bude náhrada škody předepsána tomu, kdo škodu způsobil.
7.6 Sauna a bezpečnost. Provozní doba sauny je denně od 8:00 do 21:00 hodin. Maximální kapacita sauny: 3 osoby. Dětem je vstup do prostoru sauny povolen pouze v doprovodu osoby starší 18 let. 1 saunovací cyklus obvykle trvá 8 až 12 minut. Návštěvník sauny je povinen dodržovat “Lázeňský řád“ a podrobit se pokynům pracovníkům ubytovac ího zařízení (penzionu). V průběhu vlastní lázně je host zásadně nahý (z hygienických a fyziologických důvodů), úzkostlivě dbá na dodržení hygieny prostředí, při sezení nebo ležení na pryčnách sauny, odpočívárny používá k podložení osušku. Zachovávejte maximální klid. V sauně je zákaz kouření a konzumace alkoholu.
7.7 Internet (Wi-Fi) a bezpečnost. Host má právo připojit svůj soukromý počítač (notebook nebo mobil) k Wi-Fi síti na penzionu. Host nesmí využívat síť penzionu k připojení k nelegální činnosti a nesmí napadat či jinak měnit bezpečnostní opatření sítě penzionu. Síť je chráněna vlastním firewallem a izolována virtuální sítí (VLAN); Penzion však nepřebírá žádnou odpovědnost v případě vzniklých škod na počítači hosta. Penzion doporučuje používat vlastní firewall pro přístup k internetu.
7.8 Kamery a bezpečnost. Z důvodu bezpečnosti penzionu je okolní prostor (parkoviště, kolárna a venkovní prostor) sledován kamerovým systémem dle čl. 9. odst. 9.4
7.9 Parkování vozidla je zdarma na parkovišti u ubytovacího zařízení (penzionu). Parkoviště není hlídané a penzion nezodpovídá za škody, ztrátu nebo odcizení (včetně věcí).
7.10 Za případné škody způsobené dětmi v penzionu i v jeho okolí nese plnou odpovědnost jejich zákonný zástupce (rodič, opatrovník či doprovod).
7.11 Způsobí-li zákazník (host) svým jednáním na majetku ubytovatele škodu, je host povinen škodu ubytovacímu zařízení (penzionu) neprodleně uhradit.
8. Odjezd z hotelu
8.1 Zákazník (host) je povinen opustit pokoj, kde je ubytován, do 10 hod. (CHECK-IN). V případě nepředání pokoje do 10 hod., může ubytovací zařízení (penzion) požadovat zaplacení následujícího dne.
8.2 Zákazník (host) uzamkne pokoj a zanechá klíče (čipovou kartu) na recepci ubytovacího zařízení Pensionu Pstruží, pokud není domluveno jinak.
9. Informace o nakládání s osobními údaji
9.1 Ubytovací zařízení Pension Pstruží zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
9.2 Osobní údaje bude ubytovací zařízení (penzion) zpracovávat po dobu danou zákonem, která jsou vyžadována ve znění: Zákon o místních poplatcích - § 1,3 a 14 zákona č. 565/1990 Sb. (evidenční kniha, poplatky); Zákon o pobytu cizinců - § 101 zákona č. 326/1999 Sb. (domovní kniha); Smlouva o ubytování - § 2326 – 2331 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník). Dle Zákona o pobytu cizinců na území ČR (326/1999) a Zákonem o místních poplatcích (565/1990) je penzion povinen uchovávat osobní údaje o zákaznících po dobu 6 let., v případě daňových náležitostí (například údajů na faktuře) až 10 let.
9.3 Za účelem dané zákonem jsou zpracovávány tyto osobní údaje:
Zákon o místních poplatcích - § 1,3 a 14 zákona č. 565/1990 Sb. (evidenční kniha, poplatky) – registrační karta hosta: jméno, příjmení, datum narození, adresa a doba ubytování, číslo a typ dokladu, účel pobytu.
Zákon o pobytu cizinců - § 101 zákona č. 326/1999 Sb. (domovní kniha) - registrační karta hosta: jméno, příjmení, datum narození, adresa a doba ubytování, číslo a typ dokladu, případné vízum, účel pobytu.
Smlouva o ubytování - § 2326 – 2331 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) – účetnictví (Zálohové listy, Faktury): jméno, příjmení, adresa.
9.4 Osobní údaje a kamerový systém. Z důvodu bezpečnosti penzionu je venkovní prostor (parkoviště, zahrada, garáž, kolárna, okolí penzionu – včetně vstupů do penzionu) sledován kamerovým systémem se záznamem. Informační tabule o kamerovém systému se záznamem a piktogramem kamery je umístěna u hlavního vjezdu (vchodu) do areálu penzionu. Záznamy z kamerového systému jsou uchovávány nejdéle po dobu 14 dnů a případně při spáchání přestupku nebo trestného činu mohou být předány Policii ČR nebo orgánům činným v trestním řízení.
9.5 Osobní údaje a marketing (informování hostů). Na základě písemného souhlasu zákazníka (hosta) pro marketingové účely (zasílání novinek o penzionu, kulturních a sportovních akcí konaných v oblasti penzionu apod.) mohou být zpracovávány tyto osobní údaje: E-mail, telefon. Pokud host souhlas odvolá, tyto osobní údaje budou vymazány.
9.6 Osobní údaje bude ubytovací zařízení (penzion) zpracovávat manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených na základě smluv o zpracování osobních údajů.
9.7 Seznam subjektů/kategorií příjemců, kterým můžou být osobní hosta údaje zpřístupněny, naleznete na recepci penzionu.
9.8 Zákazník (host) má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných ubytovacím zařízením (penzionem); jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování.
9.9 Zákazník (host) má dále právo získat od ubytovacího zařízení (penzionu) osobní údaje, které se hosta týkají a jež subjekt údajů penzion poskytnul. ubytovací zařízení (penzion) na základě žádosti hosta poskytne subjektu údajů údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo je na žádost hosta poskytne jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.
9.10 Domnívá-li se zákazník (host), že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
9.11 Kontaktní údaje Pensionu Pstruží: ubytovani@pension-pstruzi.cz nebo veškeré informace a kontakty najdete na webových stránkách www.pension-pstruzi.cz
Tento Ubytovací řád vstoupil v platnosti a účinnosti dnem 29.9.2023
Za Pension Pstruží, Ladislav Hauptmann - Jednatel
Podmínky zpracování osobních údajů
(„podmínky“)
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně
osobních údajů.
Pojmy
Obecná ustanovení
Informace o nakládání s osobními údaji
Povinnosti a mlčenlivost
Jaké osobní údaje zpracováváme
Informace o zákaznících
Technické a organizační zabezpečení ochrany osobních údajů
Webové stránky a cookies
Kamerový systém
Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme
Jaká máte práva při zpracování osobních údajů
Datum poslední aktualizace: 29.9.2023
Za Pension Pstruží, Ladislav Hauptmann - Jednatel
Velice náš těší, že jste si vybrali právě náš hotel a vážíme si Vaší důvěry. Doufáme, že u nás budete spokojeni a že Váš pobyt splní Vaše očekávání.
S úctou a pozdravem
Pension Pstruží