Rychlé info: Pension Pstruží je nekuřácký (všechny vnitřní prostory a pokoje jsou nekuřácké) a není zde možné ubytovávat zvířata. Děkujeme za pochopení.
Check-in (příjezd hostů) od 15 hod. do 20 hod., Check-out (odjezd hostů) do 10 hod.
Ceny ubytování jsou za pokoj a noc + kontinentální snídaně zdarma.
REZERVUJTE PŘÍMO - CHCI UDĚLAT REZERVACI
Ceny ubytování jsou za pokoj a noc + kontinentální snídaně zdarma. Penzion je nekuřácký a není zde možné ubytovávat zvířata.
Typ (druh) pokoje a cena pokoje (ceny dle sezony):
Pokoj pro 1 až 2 osoby
STUDIO S KUCHYŇKOU (19 m2) pokoj číslo 3. nebo (19 m2) pokoj číslo 5.
Ceny ubytování jsou za pokoj a noc + kontinentální snídaně zdarma (penzion je nekuřácký a není zde možné ubytovávat zvířata).
JARO a PODZIM (kola, turistika) duben až květen - říjen až prosinec do 22.12.
LÉTO (kola, turistika, koupání) červen až září
ZIMA (lyže, běžky, turistika) leden až březen
VÁNOCE a SILVESTR – od 23.12. do 2.1.
Pokoj pro 2 až 4 osoby
STUDIO S KUCHYŇKOU (30 m2) pokoj číslo 1. nebo (25 m2) pokoj číslo 4.
Ceny ubytování jsou za pokoj a noc + kontinentální snídaně zdarma (penzion je nekuřácký a není zde možné ubytovávat zvířata).
JARO a PODZIM (kola, turistika) duben až květen - říjen až prosinec do 22.12.
LÉTO (kola, turistika, koupání) červen až září
ZIMA (lyže, běžky, turistika) leden až březen
VÁNOCE a SILVESTR – od 23.12. do 2.1.
Pokoj pro 4 osoby
APARTMÁN DUPLEX S KUCHYŇKOU (42 m2) pokoj číslo 2. nebo (40 m2) pokoj číslo 6.
Ceny ubytování jsou za pokoj a noc + kontinentální snídaně zdarma (penzion je nekuřácký a není zde možné ubytovávat zvířata).
JARO a PODZIM (kola, turistika) duben až květen - říjen až prosinec do 22.12.
LÉTO (kola, turistika, koupání) červen až září
ZIMA (lyže, běžky, turistika) leden až březen
VÁNOCE a SILVESTR – od 23.12. do 2.1.
Rychlé informace o ubytování
Pension Pstruží se řídí Ubytovacím řádem (obchodní a storno podmínky), která jsou platná a závazná pro všechny hosty Pensionu Pstruží. Ubytovací řád - kompletní obchodní a storno podmínky (smluvní pokuty) najdete viz. odstavec níže (v sekci Ubytovací řád - Smlouva o ubytování).
Provozní podmínky
Stravování (možnost snídaně)
Platby:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Poplatky a ceník služeb
Storno podmínky (smluvní pokuty)
Závazná objednávka/rezervace
Bankovní spojení/číslo účtu
SMLOUVA O UBYTOVÁNÍ/UBYTOVACÍ ŘÁD
Ubytovací zařízení: Pension Pstruží, Pstruží 27, 363 01 Merklín - Pstruží
(dále také jen „penzion“ nebo „ubytovatel“)
Provozovatel: Svodidla s.r.o., Štúrova 1701/55, 142 00 Praha 4, IČO: 25052276, DIČ: CZ25052276
1. Podmínky uzavření smlouvy o ubytování
1.1 Ubytování hostů v Pension Pstruží se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na jejímž základě penzion Pension Pstruží (dále jen „ubytovatel“) poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a ubytovaný (dále také jen „host“) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem (dále také jen „smlouva“).
1.2 Smlouva o ubytování je uzavřena vždy písemně. K dodržení požadavku formy postačí alespoň písemné potvrzení objednávky či rezervace (např. přes e-mail, rezervační systém apod.). Součástí smlouvy je vždy potvrzený termín ubytování.
1.3 Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb ubytovatele. Stanoví-li ubytovací smlouva něco jiného než tento ubytovací řád a/nebo ceník ubytovatele, použije se ubytovací smlouva.
1.4 Pokud ubytovaný nedodrží povinnosti vyplývající ze smlouvy o ubytování a k ní přiloženého ubytovacího řádu a/nebo ceníku ubytovatele nebo jiným způsobem porušuje dobré mravy v penzionu (dále jen „pochybení“), je ubytovatel oprávněn smlouvu o ubytování před uplynutím ujednané doby vypovědět, a to i bez výpovědní doby, byl-li host na své pochybení ze strany penzionu upozorněn postupem dle ustanovení §2331 občanského zákoníku.
2. Uzavření smlouvy, rezervace, záloha, platba zálohy a platba
2.1 Ubytovaný je povinen provést objednávku ubytování u ubytovatele v písemné formě. Písemnou rezervací se rozumí objednávka učiněná prostřednictvím rezervačního systému na stránkách www.pension-pstruzi.cz nebo emailem na adrese ubytovatele ubytovani@pension-pstruzi.cz. U plateb voucherem/ticketem (u společností Edenred, Benefit Plus) je rezervace/objednávka možná jen přes potvrzený email Pensionu Pstruží (kde Vám bude písemně potvrzen termín a možnost platby voucherem/ticketem v daném termínu - platba voucherem/ticketem viz. bod 2.8).
2.2 Jakmile ubytovatel obdrží od hosta objednávku v písemné formě nebo písemné potvrzení rezervace, vystaví hostovi zálohovou fakturu na zálohu znějící na výši 50% z předpokládané ceny ubytování, kterou zašle hostovi na adresu (případně na e-mail) uvedenou hostem v objednávce dle bodu 2.1 tohoto článku. Ubytovaný je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených v zálohové faktuře. Záloha není vyžadována pouze v případě pobytů rezervovaných sedm a méně kalendářních dnů před požadovaným dnem nástupu k ubytování. V takovém případě probíhá úhrada ceny ubytování v plné výši v okamžiku nástupu k ubytování.
2.3 K uzavření ubytovací smlouvy dochází za kumulativního splnění dvou podmínek, a to doručením písemné objednávky nebo písemného potvrzení rezervace ubytovateli a okamžikem, kdy ubytovatel od ubytovaného obdrží částku představující zálohu na ubytování nebo cenu ubytování v případech, kdy dle odst. 2.2 tohoto článku není záloha vyžadována.
2.4 Záloha - Pension Pstruží si může vyžádat platbu zálohy za uskutečnšnou rezervaci a to ve výši od 50 až po 100% z ceny ubytování. Zálohu platí zákazník po zaslání dokladu vystaveného penzionem Pension Pstruží (SVODIDLA s.r.o). Platbu zákazník odesílá na korunový účet společnosti (viz. vystavený doklad).
2.5 Garance platební kartou - při garanci platební kartou se používá platební terminál banky ČSOB, který je propojen s hotelovým a fakturačním se systémem společnosti Previo. Garance platební kartou neznamená automatické zaplacení pobytu, ale slouží ke garanci objednaných služeb/pobytu.
2.6 Zahraniční platba - v případě zahraniční platby (do ČR) nenese Pension Pstruží (společnost SVODIDLA s.r.o.) odpovědnost za stržení peněz (bankovní poplatky) mezi bankou odesílatele a bankou příjemce (zahraniční platební styk). Dále Pension Pstruží (společnost SVODIDLA s.r.o.) nenese odpovědnost za směnný kurs mezi korunou (Kč) a ostatní zahraniční měnou.
2.7 Platba v hotovosti nebo kartou - lze udělat přímo na recepci penzionu. Pension Pstruží využívá u platebního terminálu systém banky ČSOB, který je propojen s hotelovým a fakturačním se systémem společnosti Previo.
2.8 Platba přes voucher/ticket - od společností Edenred, Benefit Plus, Slevomat je možná, ale platba nelze kombinovat s objenávky/rezervací u jiných společností/aplikací (např. Booking, Airbnb, Hotels, ad. nebo přes webové stránky Pensionu Pstruží). Kombinace voucheru/ticketu přes další/různé společnosti nebude akceptována (objednávky přes voucher/ticket najdete viz. bod 2.1).
3. Zrušení rezervace - storno podmínky (odstoupení od smlouvy před nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytování, smluvní pokuty)
3.1 Neuhradí-li host zálohu dle čl. I. odst. 2.2 řádně a/nebo včas, rezervace ubytování se marným uplynutím lhůty splatnosti zálohové faktury ruší.
3.2 Host je oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování přede dnem nástupu k ubytování, a to i bez udání důvodu. Host je povinen doručit ubytovateli písemné oznámení o odstoupení od smlouvy (dopisem na sídlo společnosti nebo přes e-mail ubytovani(zavináč)pension-pstruzi.cz). Ubytovatel je v takovém případě oprávněn účtovat hostovi takzvané storno - smluvní pokutu, jehož výše (storno – smluvní pokuta) bude vypočtena z výše uhrazené zálohy, přičemž sazba smluvní pokuty bude stanovena takto:
Okamžik doručení odstoupení ubytovateli (v kalendářních dnech)
|
Sazba storno poplatku (v %) |
30–15 dní před plánovaným nástupem k ubytování |
50 % z celkové ceny pobytu |
14–0 dní/den před plánovaným nástupem k ubytování |
100 % z celkové ceny pobytu |
3.3 V případě, že se host nedostaví k čerpání ubytování do 24 hodin po sjednaném nástupu k ubytování, je ubytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování a současně je oprávněn účtovat hostovi storno - smluvní pokutu ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
3.4 V případě zrušení rezervace (výpovědi) do 31 dnů před příjezdem hosta, a to písemně (dopisem na sídlo společnosti nebo přes e-mail ubytovani(zavináč)pension-pstruzi.cz), nebude hostovi účtována žádná smluvní pokuta. Pokud host zaslal ubytovateli (Pensionu Pstruží) zálohu z pobytu, bude hostovi tato zálohová částka (vrácení peněz/zálohy za neuskutečnění pobyt) vrácena na účet hosta. Host musí zaslat písemně (dopisem na sídlo společnosti nebo přes e-mail ubytovani(zavináč)pension-pstruzi.cz) přesné číslo účtu, na který bude rezervační částka vrácena. Doba pro vrácení peněz na účet hosta je 14 dní od písemné výpovědi (zrušení rezervace) a to včetně uvedení správného čísla účtu hosta (bez písemného zaslání čísla účtu pro vrácení peněz, nemůže být peněžní částka včas vrácena).
3.5 V případě vrácení platby na zahraniční účet (z ČR) nenese Pension Pstruží (společnost SVODIDLA s.r.o.) odpovědnost za stržení peněz (bankovní poplatky) mezi bankou odesílatele a bankou příjemce (zahraniční platební styk). Dále Pension Pstruží (společnost SVODIDLA s.r.o.) nenese odpovědnost za směnný kurs mezi korunou (Kč) a ostatní zahraniční měnou.
4. Příjezd do penzionu
4.1 Ubytovaný ohlásí svůj příjezd na recepci Pensionu Pstruží pověřenému pracovníkovi.
4.2 Na recepci předloží host svůj občanský průkaz, případně cestovní pas, resp. jiný doklad své totožnosti (např. povolení k pobytu), podle něhož ověří pověřený pracovník ubytovatele totožnost hosta. Správnost svých osobních údajů a dobu pobytu stvrdí host podpisem v ubytovací knize ubytovatele (registrační kartě).
4.3 Není-li sjednáno jinak, ubytovávání přijíždějících hostů probíhá v době od 15 do 20 hod. (CHECK-IN).
4.4 Pověřený pracovník recepce seznámí hosta s ubytovacím řádem, a to nejpozději ke dni nástupu hosta k ubytování.
4.5 Při nástupu k ubytování host uhradí částku představující doplatek ceny za ubytování, tj. sjednanou cenu za ubytování poníženou o uhrazenou zálohu dle čl. 2. odst. 2.2 ubytovacího řádu. Po zaplacení doplatku ceny za ubytování vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celého pobytu. Ustanovení poslední věty čl. 2. odst. 2.2 tím není dotčeno, v takovém případě vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celého pobytu.
4.6 Host je povinen při příjezdu do Pensionu Pstruží upozornit recepci na své případné zdravotní problémy (invalidita, poškození zraku, sluchu apod.). Tato informace může pomoci zabezpečit v případě potřeby lékařskou pomoc či snadnou evakuaci hostů v případě požáru či jiných vážných havárií.
4.7 Užívání zařízení Pensionu Pstruží je zakázáno osobám postiženým infekčními nemocemi.
4.8 Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Ubytovaný se zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení.
4.9 Doba ubytování je dohodnuta nejpozději při ubytování hosta a je zaznamenána v ubytovací knize. Doba ubytování může být prodloužena pouze se souhlasem ubytovatele a musí být podložena zápisem v ubytovací knize.
4.10 Ubytovaný tímto uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti hosta a ubytovatele ohledně vedení evidenční knihy, resp. domovní knihy (registrační karty) jsou stanoveny shora uvedenými právními předpisy.
5. Obecná pravidla ubytování
5.1 Host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory Pensionu Pstruží a využívat služby s ubytováním spojené.
5.2 Snídaně podáváme ubytovaným hostům ve snídárně (společenská místnost) v době od 7:00 do 10:00 hod. Snídaně jsou podávány formou kontinentální snídaně (základ kontinentální snídaně tvoří pečivo, máslo, džem, káva, čaj, džus, mléko).
5.3 Při nástupu do ubytování obdrží host klíč, resp. magnetickou či čipovou kartu, od pokoje i vstupu do Pensionu Pstruží (dále společně jen „klíče“). Host je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození těchto klíčů, jakož i zpřístupnění klíčů třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem příslušné smlouvy o ubytování, sjednané mezi hostem a ubytovatelem. Případné sankce za ztrátu, zničení, poškození jakož i zpřístupnění klíčů dle předchozí věty jsou upraveny v ubytovací smlouvě.
5.4 Host je povinen:
5.5 Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
5.6 Host nesmí bez souhlasu ubytovatele:
6. Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného
6.1 Pokud host požádá, převezme od něj ubytovatel do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti. Hotel má právo vzetí věcí do úschovy odmítnout, pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. Ubytovatel požaduje, aby mu věci do úschovy byly předány v uzavřené nebo zapečetěné schránce.
6.2 Žádost o náhradu škody způsobené na věcech ubytovaného lze oznámit pouze do 15 dnů po zjištění poškození. Škoda nebude uhrazena, způsobil-li poškození věci sám host nebo osoba, která ho doprovází.
6.3 Pokud host zanechá své věci na pokoji po skončení pobytu a není ubytování uhrazeno, odstěhuje ubytovatel věci hosta z pokoje a uskladní je na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. Po uhrazení dluhu na ubytování vydá ubytovatel uskladněné věci hostovi.
7. Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu
7.1 Host je povinen se seznámit s bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem v případě požáru. Tento plán nalezne v každém hotelovém pokoji a k nahlédnutí u příslušného pracovníka na recepci.
7.2 Host si při svém konání počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictví jiného.
7.3 Z bezpečnostních důvodů je host povinen nenechávat děti do 12 let bez dozoru dospělých v pokoji či v prostorách penzionu – jak ve vnitřních částí penzionu, tak ve venkovních částí penzionu. A to včetně dětského venkovního hřiště.
7.4 Dětské venkovní hřiště a bezpečnost. Hřiště je určeno pro děti ve věku od 3 do 12 let. Z důvodu bezpečnosti smí dítě využívat zařízení dětského hřiště pouze pod dozorem dospělé osoby. Vstup na hřiště je jen na vlastní nebezpečí a penzion nenese odpovědnost za úrazy vzniklé na hřišti nebo nesprávným chováním návštěvníků hřiště. Zakazuje se vstup na hřiště, pokud je zařízení kluzké a jeho povrch vlhký, namrzlý, příp. je na něm zjištěna závada. V případě poškození hřiště nebo jeho vybavení bude náhrada škody předepsána tomu, kdo škodu způsobil. V prostoru hřiště je zakázána konzumace alkoholu a je zakázáno kouření.
7.5 Gril – kryté venkovní sezení a bezpečnost. Gril je určeno všem hostům penzionu denně od 7:00 do 22:00 hodin. Po 22 hodině je noční klid a možnosti využití venkovního sezení - grilu a zahrady jen po dohodě se správcem penzionu. Dětem do 15 let je přístup ke grilu povolen pouze v doprovodu osoby starší 18 let. Vstup ke grilu je jen na vlastní nebezpečí a penzion nenese odpovědnost za úrazy vzniklé u grilu. Návštěvníci grilu jsou povinni chovat se tak, aby neohrožovali sebe ani ostatní návštěvníky. Zdržování se v prostoru grilu mimo provozní dobu je zakázáno. V případě poškození grilu nebo jeho vybavení bude náhrada škody předepsána tomu, kdo škodu způsobil.
7.6 Sauna a bezpečnost. Provozní doba sauny je denně od 8:00 do 21:00 hodin. Maximální kapacita sauny: 3 osoby. 1 saunovací cyklus obvykle trvá 8 až 12 minut. Návštěvník sauny je povinen dodržovat “Lázeňský řád“ a podrobit se pokynům pracovníků sauny. V průběhu vlastní lázně je host zásadně nahý (z hygienických a fyziologických důvodů), úzkostlivě dbá na dodržení hygieny prostředí, při sezení nebo ležení na pryčnách sauny, odpočívárny používá k podložení osušku. Zachovávejte maximální klid. V sauně je zákaz kouření a konzumace alkoholu.
7.7 Internet (Wi-Fi) a bezpečnost. Host má právo připojit svůj soukromý počítač (notebook nebo mobil) k Wi-Fi síti na penzionu. Host nesmí využívat síť penzionu k připojení k nelegální činnosti a nesmí napadat či jinak měnit bezpečnostní opatření sítě penzionu. Síť je chráněna vlastním firewallem a izolována virtuální sítí (VLAN); Penzion však nepřebírá žádnou odpovědnost v případě vzniklých škod na počítači hosta. Penzion doporučuje používat vlastní firewall pro přístup k internetu.
7.8 Kamery a bezpečnost. Z důvodu bezpečnosti penzionu je okolní prostor (parkoviště, kolárna a venkovní prostor) sledován kamerovým systémem.
7.9 Parkování vozidla je zdarma na parkovišti u penzionu. Parkoviště není hlídané a penzion nezodpovídá za ztrátu nebo odcizení (včetně věcí).
7.10 Za případné škody způsobené dětmi v penzionu i v jeho okolí nesou plnou odpovědnost jejich rodiče či doprovod.
7.11 Způsobí-li host svým jednáním na majetku ubytovatele škodu, je host povinen škodu ubytovateli neprodleně uhradit.
8. Odjezd z hotelu
8.1 Ubytovaný je povinen opustit pokoj, kde je ubytován, do 10 hod. (CHECK-IN). V případě nepředání pokoje do 10 hod., může ubytovatel (Pension Pstruží) požadovat zaplacení následujícího dne.
8.2 Host uzamkne pokoj a zanechá klíče (čipovou kartu) na recepci Pensionu Pstruží, pokud není domluveno jinak.
9. Informace o nakládání s osobními údaji
9.1 Pension Pstruží zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
9.2 Osobní údaje bude penzion zpracovávat po dobu danou zákonem, která jsou vyžadována ve znění: Zákon o místních poplatcích - § 1,3 a 14 zákona č. 565/1990 Sb. (evidenční kniha, poplatky); Zákon o pobytu cizinců - § 101 zákona č. 326/1999 Sb. (domovní kniha); Smlouva o ubytování - § 2326 – 2331 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník). Dle Zákona o pobytu cizinců na území ČR (326/1999) a Zákonem o místních poplatcích (565/1990) je penzion povinen uchovávat osobní údaje o zákaznících po dobu 6 let., v případě daňových náležitostí (například údajů na faktuře) až 10 let.
9.3 Za účelem dané zákonem jsou zpracovávány tyto osobní údaje:
Zákon o místních poplatcích - § 1,3 a 14 zákona č. 565/1990 Sb. (evidenční kniha, poplatky) – registrační karta hosta: jméno, příjmení, datum narození, adresa a doba ubytování, číslo a typ dokladu, účel pobytu.
Zákon o pobytu cizinců - § 101 zákona č. 326/1999 Sb. (domovní kniha) - registrační karta hosta: jméno, příjmení, datum narození, adresa a doba ubytování, číslo a typ dokladu, případné vízum, účel pobytu.
Smlouva o ubytování - § 2326 – 2331 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) – účetnictví (Zálohové listy, Faktury): jméno, příjmení, adresa.
9.4 Osobní údaje a kamerový systém. Z důvodu bezpečnosti penzionu je venkovní prostor (parkoviště, zahrada, garáž, kolárna, okolí penzionu – včetně vstupů do penzionu) sledován kamerovým systémem se záznamem. Informační tabule o kamerovém systému se záznamem a piktogramem kamery je umístěna u hlavního vjezdu (vchodu) do areálu penzionu. Záznamy z kamerového systému jsou uchovávány nejdéle po dobu 14 dnů a případně při spáchání přestupku nebo trestného činu mohou být předány Policii ČR.
9.5 Osobní údaje a marketing (informování hostů). Na základě písemného souhlasu hosta pro marketingové účely (zasílání novinek o penzionu, kulturních a sportovních akcí konaných v oblasti penzionu apod.) mohou být zpracovávány tyto osobní údaje: E-mail, telefon. Pokud host souhlas odvolá, tyto osobní údaje budou vymazány.
9.6 Osobní údaje bude penzion zpracovávat manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených penzionem na základě smluv o zpracování osobních údajů.
9.7 Seznam subjektů/kategorií příjemců, kterým můžou být osobní hosta údaje zpřístupněny, naleznete na recepci penzionu.
9.8 Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných penzionem; jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování.
9.9 Host má dále právo získat od penzionu osobní údaje, které se hosta týkají a jež subjekt údajů penzion poskytnul. Penzion na základě žádosti hosta poskytne subjektu údajů údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo je na žádost hosta poskytne jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.
9.10 Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
9.11 Kontaktní údaje Pensionu Pstruží: ubytovani@pension-pstruzi.cz nebo veškeré informace a kontakty najdete na webových stránkách www.pension-pstruzi.cz
Tento Ubytovací řád vstoupil v platnosti a účinnosti dnem 1.1.2022
Za Pension Pstruží, Ladislav Hauptmann - Jednatel
Podmínky zpracování osobních údajů
(„podmínky“)
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně
osobních údajů.
Pojmy
Obecná ustanovení
Informace o nakládání s osobními údaji
Povinnosti a mlčenlivost
Jaké osobní údaje zpracováváme
Informace o zákaznících
Technické a organizační zabezpečení ochrany osobních údajů
Webové stránky a cookies
Kamerový systém
Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme
Jaká máte práva při zpracování osobních údajů
Datum poslední aktualizace: 1.1.2022
Za Pension Pstruží, Ladislav Hauptmann - Jednatel
Velice náš těší, že jste si vybrali právě náš hotel a vážíme si Vaší důvěry. Doufáme, že u nás budete spokojeni a že Váš pobyt splní Vaše očekávání.
S úctou a pozdravem
Pension Pstruží